torsdag 6. september 2007

skolestart


ja det er vel på tide å begynne å skrive på denne bloggen.

no har vi gtt på skolen snart i tre uker,

det har vært noen spennende uker, vi har drevet på med mange aktiviteter får å bli kjent med hverandre.

jeg bor på hus 1, der er vi 4 gutter og 4 jenter, som vi alle skal t mali.

dette er hvem jeg bor på hus med, guttene: fredrik, sondre og finn david.

jentene: anne marthe, linny, helga og martha.

vi har veldig mange forskjellige oppgaver på huset, de er handle inn mat for uken, vaske huset en gang i uken, ta ut av oppvaskemaskinen,etc.

når vi eter så er det med huset på frokosten, lunsjen spiser vi sammen med alle andre og det samme er det på middagen, men på kvelsen spiser vi oppe på huset vårt.

skolen starter kl 09.00 om morningen å varer helt til kl 15.00, på fritiden våres gjør vi på mye rart, vi driver på med mye sport.

vi spiller vollyball, fotball, innebandy å mye annet, men4 eller noe såndt kan spille gitar her så vi spiller litt gitar om dagene å.

på torsdags kvelder har vi fellesapskveld, det er en kvled der vi driver på med litt forskjellig.

men det går på rundgang, på hvem som har den kvelden der, det er de forskjellige teamene som har en kveld hver, de bestemmer programmet åhva som skal skje denn kvelden.

no har vi fått lov t å sage ned trær å hjelpe t litt rundt på området her, men mange vil heller srive på med sport så det må de få lov til.

men no vet jeg ikke hva jeg skal skrive så vis det er noen som vill at jeg skrive noe annet så kom med forslag.

1 kommentar:

Lillian sa...

Hehe.. da vet jeg iallefall hva jeg har som program i ukene ;P